specjalista Bytom, pracownik biurowy Bytom
- Tworzenie i praca z Planem Zakupowym Kontraktu (w zakresie podwykonawstwa i dostaw).
- Przygotowywanie zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert.
- Negocjowanie cen i warunków handlowych robót podwykonawczych i materiałów budowlanych.
- Koordynowanie dostaw i nadzór nad ich terminową realizacją.
- Realizacja zadań związanych z ewentualnymi reklamacjami.
- Współpraca z istniejącymi dostawcami oraz poszukiwanie nowych.
- Prowadzenie i aktualizacja bazy podwykonawców i dostawców.
Wymagania
Wykształcenie wyższe (mile widziane o profilu technicznym lub ekonomicznym).
Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży budowlanej – preferowany rynek drogowy lub kolejowy.
Znajomość systemów ERP w obszarze zakupów.
Znajomość rynku dostawców i podwykonawców w branży budowlanej (rynek drogowy lub kolejowy).
Umiejętność tworzenia i pracy z Planem Zakupów Kontraktu.
Znajomość podstaw prawa handlowego i KC.
Bardzo dobre umiejętności negocjacyjne.
Bardzo dobre zdolności interpersonalne.
Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
Umowę o pracę.
Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia.
Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (min. ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta multisport).
Ciekawą, pełną wyzwań pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - lidera w branży.
Możliwość zdobycia unikatowych doświadczeń i dalszego rozwoju zawodowego.
Współpracę z najlepszymi ekspertami w branży.
Klauzule informacyjne
Aplikuj