manager Bytom, kierownik Bytom, obsługa klienta Bytom
- Planowanie i realizacja strategii komunikacyjnej i planu marketingowego zgodnie z ogólną strategią firmy
- Odpowiedzialność za ustalenie rocznego budżetu marketingowego i jego bieżącą realizację
- Monitorowanie trendów, systematyczna analiza rynku oraz działań konkurencji
- Planowanie i przeprowadzanie bieżących działań promocyjnych
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki, odpowiedzialność za działania z zakresu PR
- Opracowanie nowych, przyjaznych dla klienta rozwiązań
- Zarządzanie kluczowymi relacjami z partnerami (agencje reklamowe, instytuty badania rynku, wydawcy)
- Kreowanie wizerunku marek poprzez wielokanałowe działania marketingowe
- Współpraca z innymi działami oraz zagranicznymi oddziałami firmy
- Zarządzanie 6-osobowym zespołem
Wymagania
Wyższego wykształcenia (z zakresu marketingu lub business administration)
Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego - warunek konieczny
Min. 5-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku na poziomie menedżerskim
Umiejętności zarządzania czasem i projektami oraz pracy w różnych obszarach
Zdolności budowania relacji
Umiejętności facylitacyjnych, organizacyjnych i zdolność do priorytetyzowania zadań
Doskonałych umiejętności komunikacyjnych (zarówno pisemnych, jak i ustnych)
Doskonałych umiejętności strategicznych i kreatywnych
Dyspozycyjność do szybkiego podjęcia pracy będzie atutem
Oferujemy
Najciekawszą ofertę z zakresu marketingu na rynku - tworzenie strategii marketingowej znanej firmy z kapitałem zagranicznym
Interesującą i pełną wyzwań pracę i prowadzenie projektów ogólnopolskich
Zatrudnienie na czas zastępstwa z realną możliwością dalszego pozostania w strukturach firmy
Pakiet benefitów pozapłacowych
Klauzule informacyjne
Aplikuj